Öppet brev till Stefan Löfvén och Ulf Kristersson

Stefan Löfvén (S) och Ulf Kristersson (M) sägs vara de två huvudkandidaterna till statsministerposten i höst – dessa herrar representerar de två partier som är huvudorsaken till det kaos som vi idag ser i Sverige och anledningen är den oansvariga migrationspolitiken som förts de tre senaste mandatperioderna. Följden är att landet nu håller på att slitas sönder tack vare en skenande mord- och våldtäktsstatistik, där polisen helt tappat kontrollen och otryggheten breder ut sig över landet mer och mer. Parallella samhällen, sharialagar, kvinnoförtryck, hedersmord, barnäktenskap, jihadister och radikal islam som predikas i landets moskéer är en annan sida av myntet – samtidigt som vi har över 100.000 illegala migranter i landet. Både nuvarande och dåvarande regering har fullkomligt ignorerat dessa problem genom att stoppa huvudet i sanden i alla år och istället för att lyssna på varningssignalerna samt bejaka människors oro har man gått migranternas krav till mötes. Vartefter välfärden har monterats ned och svenskars identitet och kultur åsidosatts har människor helt tappat tron på Sverige

Människor runt om i landet har helt klart fått nog nu och det visar sig alltmer i opinionsundersökningarna, men svenska folket ser inte längre Socialdemokraterna eller Moderaterna som frälsare, däremot tar Sverigedemokraterna allt mer mark. En del människor tror att SD är svaret på deras böner och att det kommer att ske underverk i höst, men så är inte fallet. Sverige har så stora problem att det inte spelar någon roll om SD blir största parti med egen majoritet – det kommer nämligen att ta minst 10 år innan man kan börja skönja en förändring. Det jag skulle vilja veta, är vad Löfvén och Kristersson har att säga till alla medborgare som anser att Sveriges fördärv har gått så långt att det inte längre finns någon räddning och det enda tänkbara är att lämna landet? Är det er agenda att människor ska lämna det sjunkande skeppet så att ni kan fylla på med ännu fler ekonomiska migranter som resterande medborgare förväntas försörja via skattsedeln?

I våra nordiska grannländer har man sedan länge haft ett lyckat samarbete med motsvarigheten till SD, men vänsteraktivister som står på barrikaderna och skanderar att regeringen är rasistisk eller fascistisk lyser med sin frånvaro. Man har verkligen stramat åt migrationspolitiken och infört restriktioner för både bidrag samt anhöriginvandring. Här i Sverige väljer däremot de sju riksdagspartierna att år efter år frysa ut det enda demokratiskt valda partiet som har haft konkreta förslag och när M deklarerar att man överväger att börja föra samtal med partiet i fråga tar det hus i helvete! Nu när det är valår passar det dessutom helt plötsligt som hand i handsken för både Löfvén och Kristersson att kopiera SD:s politik och låtsas som att man vill strama åt migrationspolitiken. Detta är ett hyckleri utan dess like och förhoppningsvis genomskådar gemene man denna bluff!

Både Löfvén och Kristersson bör omgående lyfta blicken från sina interndokument och skåda sanningen i vitögat! Svenskarna är inte längre ett lyckligt folk som är tillfreds med sin tillvaro som ni verkar tro, däremot har ni skapat ett land där människor är rädda för att gå ut, där pensionärer rotar i soptunnor, där svenska ungdomar saknar bostäder, där barn och ungdomar mår psykiskt dåligt och inte får rätt hjälp, där familjer med sjuka barn nekas assistans, där barnfamiljer saknar pengar till både mat och hyra, där skolresultaten faller år efter år och stöket i skolorna når nya höjder varje vecka, där skolelever blir retade för att de äter fläskkött och inte bär slöja, där flickor våldtas mitt på ljusa dagen på väg hem från skolan, där Säpo har tappat räkningen på hur många jihadister vi har i landet och där svenska medborgare tvingas lyssna på böneutrop fast vi själva inte får fira skolavslutningar i kyrkan för att vi kan kränka någon. Det är dags att ni kliver upp ur sandlådan och börja bete er som de statsmän ni så gärna vill framstå som! Även om ni inte värnar om nästa generation, så är vi många andra som gör det!

Löfven vs Kristersson

Annonser

3 reaktioner till “Öppet brev till Stefan Löfvén och Ulf Kristersson

1. Det ser nästan ut som att det är kört. Enda alternativet är att det bildas en myndighet med bara experter inom alla områden utan politiskt inflytande. Gärna också med utländsk expertis.

Liked by 1 person

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google+-foto

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s